Naslovnica / NOVICE / Kamniški učenci nemščine v Orlovem gnezdu

Kamniški učenci nemščine v Orlovem gnezdu

Učenci kamniških osnovnih šol, ki se učijo nemško, so skupaj obiskali znamenito Orlovo gnezdo.

V soboto, 30. 9. 2017, smo z izbirnim predmetom nemščino odšli na ekskurzijo v Nemčijo. Zjutraj smo se zbrali ob 4.50 pred športno dvorano OŠ Frana Albrehta, skupaj z učenci osnovnih šol Frana Albrehta, Marije Vere, Šmartno pri Tuhinju in Stranj.

Okoli desete  ure smo prispeli v Obersalzberg, kjer smo presedli na lokalne avtobuse ter se povzpeli po alpski cesti na Hitlerjevo rezidenco Kehlsteinhaus – Orlovo gnezdo, ki so mu ga podarili za njegov 50. rojstni dan. Da smo prišli na vrh smo najprej morali skozi 124 m dolg predor do prav toliko visokega dvigala.

Ko smo prišli na vrh smo si najprej ogledali kamin, ki ga je po koncu druge svetovne vojne Hitlerju podaril Mussolini. Od tam pa smo se lahko prosto sprehajali ter občudovali čudoviti razgled na Salzburške in Bavarske Alpe in jezera. Dol smo se spustili po pešpoti, nato pa z lokalnimi avtobusi nazaj do Oberslazberga. Od tam smo se spustili v bavarsko pokrajino, do Berchtesgadna.

Ogledali smo si solni rudnik. Najprej smo se preobleki v rudarsko obleko in se z vlakom odpravili v notranjost rudnika. Spuščali smo se po toboganu, se vozili z ladjico ter si ogledali postopek s katerim pridobivajo soli in katera orodja so pri tem potrebna. Po dobrih dveh urah smo se vrnili na površje. Odpeljali smo se še proti naši zadnji postojanki tj. Kraljevo jezero – der Königssee. Najprej smo se vsi skupaj sprehodili do jezera, kjer smo zvedeli nekaj stvari o tem kraju ter dobili še zadnje napotke. Sami smo se odpravili po vasici in se počasi vrnili proti avtobusu, od koder smo se odpeljali nazaj domov, kamor smo prispeli okoli desete ure zvečer.

Neli Crnkovič, Nik Drnovšek, Omar Kvaternik Djalil, 9. A

Vtisi z ekskurzije

Pri ekskurziji mi je bilo všeč v rudniku soli saj so bili tam vlakci in tobogani. Na Orlovem gnezdu ker je bil lep razgled in Berchtesgaden, saj sem jedla zelo dobre vaflje. Vožnja nazaj in tja je bila tudi prijetna, saj smo se zelo zabavali. Betka Debevc, 9. B

Všeč mi je bilo, ko smo šli v rudnik in se spustili po toboganu. Na Orlovem gnezdu je bilo tudi super, ker smo imeli veliko prostega časa in se malo pogovarjali. Doroteja Boštic, 9. A

Všeč mi je bilo v rudniku, kjer smo se spuščali po toboganu. Všeč mi je bilo tudi v vasici pri Kraljevem jezeru. Zelo lepo je bilo pri orlovem gnezdu. Potovanje v Nemčijo mi je bilo tudi na splošno všeč ,saj še nikoli prej nisem bila tam. Vožnja z dvonadstropnim avtobusom je zelo hitro minila. Jera Kodrič, 9. A

Najbolj mi je bila všeč vožnja z avtobusom, rudnik in prosti čas ob jezeru. V rudniku je bilo najbolje vožnja z vlakcem in po drčah. Ob jezeru smo videli tradicionalno obleke nemških žensk in moških. Na Orlovem gnezdu je bil čudovit razgled. Taja Štefanič, 9. A

Všeč mi je bila vožnja za tja in nazaj, ker smo se zelo zabavali. V rudniku soli mi je bilo zelo zanimivo, ker sem izvedela veliko novih stvari. Tudi v Orlovem gnezdu je bilo dobro. Razgled je bil neverjeten. Tanai Movern, 9. A

Pri ekskurziji mi je bila všeč vožnja v obe smeri na kateri smo se zelo zabavali in se kartali. Všeč mi je bil tudi rudnik soli, kjer smo se spuščali s toboganoma  in se peljali z vlakcem. Predvsem pa mi je bil všeč razgled na Orlovem gnezdu. Neža Tekavčič, 9. A

Najprej smo se odpravili do Orlovega gnezda, nato do rudnika soli in Kraljevega jezera. Najbolj všeč mi je bil rudnik soli, ker je bil najbolj zanimiv. Razgled iz Orlovega gnezda na pokrajino je bil zelo lep. Miha Novak, 9. A

Na Orlovem gnezdu je bil zelo lep razgled, ki mi je bil zelo všeč. Kraljevo jezero je bilo zelo lepo za videti. V rudniku smo se veliko naučili o pridobivanju soli, kar mi je bilo všeč, ampak najbolj mi je pa bilo všeč , ko smo se spustili po drčah. Šel bi še enkrat. Liam Gale, 9. A

Na ekskurziji na Orlovo gnezdo, rudnik soli ter Kraljevo jezero je bilo zanimivo in sproščujoče. Čeprav avtobus ni bil preveč udoben, je vse popravil  lep razgled na gore, hribe in pokrajino. Najbolj všeč mi je bilo v rudniku soli, zaradi mogočnosti rudnikov ter lepote jezera. Všeč mi je bil tudi razgled na Salzburg ter okoliške hribe z Orlovega gnezda. Jan Orehek, 9. A

Na Orlovem gnezdu je bil lep pogled in zanimiv zgodovinski dodatek. Dvigalo do Orlovega gnezda je bilo zelo lepo. Zelo dobro sem se imel tam. V rudniku je bilo zelo poučno in zanimivo. Vlakec na katerem smo se peljali do cilja je bil zelo zabaven in naš vodnik je bil zelo prijazen. Nejc Grünfeld, 9. A

Portal Kamnik.info za svoje delovanje uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti strani. S klikom na »Sprejmi piškotke« dovoljujete uporabo vseh piškotkov. Piškotke za posamezne namene lahko izberete in urejate s klikom na »Nastavitve«.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitev piškotkov

Spletno mesto uporablja piškotke za izboljšanje vaše izkušnje med krmarjenjem po spletnem mestu. Od tega so piškotki, ki so razvrščeni glede na namen, shranjeni v vašem brskalniku, saj pripomorejo k boljšemu delovanju osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke tretjih oseb oz. zunanjih partnerjev, kot so denimo Google ter družabnih omrežji, kot je Facebook. Ti piškotki nam pomagajo pri vodenju statistike obiska in oglaševanja. Omenjeni piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Piškotke lahko tudi onemogočite, kar pa lahko vpliva na delovanje oz. izgled same strani.

Piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani. Teh piškotkov ni mogoče zavrniti.

Nujni piškotki
Za nemoteno delovanje portala uporabljamo sledeče nujne piškotke: