Naslovnica / NOVICE / Rekorden obisk dobrodelnih pohodnikov Svetega Primoža

Rekorden obisk dobrodelnih pohodnikov Svetega Primoža

Pretekli vikend je bil v sklopu ŠKK-jevega Dobrodelnega marca uspešno izpeljan še en dogodek – 48 ur dobrodelnih pohodov na Sv. Primoža, ki se ga je udeležilo rekordno število pohodnic in pohodnikov, skupaj z velikodušno pomočjo Janeza Uršiča in družinske gostilne Pri planinskem orlu, pa se je v dobrodelnem pohodniškem skladu za socialno ogroženo družino zbralo prek 2.000 evrov.

Od petka, 15. 3., do nedelje, 17. 3., neprekinjeno od 16.00 do 16.00 ure, smo si aktivisti Študentskega kluba Kamnik vsake 4 ure simbolično predajali našo zastavo. V soboto so nam družbo delali taborniki Roda bistriških gamsov, ki so mimoidočim ponujali palačinke, ob 18 uri zvečer pa smo v okrepčevalnici na vrhu prisluhnili Florjanu Lajmišu, ki nam je ob fotografijah pripovedoval o svoji poti do alpinizma. Pokazal nam je tudi osnovno alpinistično opremo.

V nedeljo zjutraj smo se ob vznožju zbrali aktivisti Študentskega kluba Kamnik in se podali na skupen pohod. Pridružili so se nam tudi člani ansambla Galop in harmonikar ansambla Viharnik, Martin Vodlan, ki so ob 12 uri na vrhu poskrbeli za veselo vzdušje.

V petek, 15. 3., smo ob 16 uri na vrhu v poseben zvezek zabeležili prvi podpis. Do 16.00 ure v nedeljo smo jih zbrali več kakor kadarkoli do zdaj, kar 1527!

Od vsakega bomo v dobrodelne namene podarili 0,5 evra. Z donacijami Janeza Uršiča in Gostilne pri Orlu ter dobrodelnimi prispevki smo zbrali 1.638,22 evrov, naknadno pa nas je Janez Uršič, lastnik gostilne presenetil  z velikodušno gesto, saj je svojo donacijo povečal še za 400 evrov – tako smo na koncu zbrali neverjetnih 2.038,22 evrov. Z zbranimi sredstvi bomo pomagali mladi tričlanski družini, ki mesec preživi z manj kot minimalno plačo in si tako ne more privoščiti dragega postopka odstranitve plesni v svojem domu.

S svojim obiskom sta nas počastila tudi kamniški župan Matej Slapar in poslanec Matej Tonin.

Da smo podrli rekord, gre zahvala ansamblu Galop in Martinu Vodlanu, Planinskemu društvu Kamnik in Florjanu Lajmišu ter tabornikom, ki so pridno pekli palačinke.

Za izjemno dobrosrčnost se zahvaljujemo oskrbniku koče na vrhu Petru Uršiču, Gostilni Pri planinskem orlu za vso podporo, Gostinski opremi Toni Matjaž s.p., Vodi 902, pekarni Pečjak za tople rogljičke in Roku Prebilu za nalepke Dobrodelni marec.

Dobrodelnega marca pa še ni konec! Lepo vas vabimo, da se ta vikend, 23. marca pridete posladkat na kamniško in komenško tržnico. 3. 3. se nam lahko pridružite na košarkarskem turnirju, vstopnice za zaključni koncert Vlada Kreslina, ki bo 2. 4. v Domu kulture Kamnik pa so tudi že v prodaji.

Do konca meseca v prostorih našega kluba na Šutni 54 zbiramo tudi hrano in potrebščine za male živali. Več informacij najdete na spletni strani Študentskega kluba Kamnik www.skk.si in na našem Facebook profilu.

Maja Toni,
Študentski klub Kamnik

Portal Kamnik.info za svoje delovanje uporablja piškotke. S piškotki zagotavljamo boljšo uporabniško izkušnjo, enostavnejši pregled vsebin, analizo uporabe, oglasne sisteme in funkcionalnosti strani. S klikom na »Sprejmi piškotke« dovoljujete uporabo vseh piškotkov. Piškotke za posamezne namene lahko izberete in urejate s klikom na »Nastavitve«.

Close Popup
Privacy Settings saved!
Nastavitev piškotkov

Spletno mesto uporablja piškotke za izboljšanje vaše izkušnje med krmarjenjem po spletnem mestu. Od tega so piškotki, ki so razvrščeni glede na namen, shranjeni v vašem brskalniku, saj pripomorejo k boljšemu delovanju osnovnih funkcionalnosti spletnega mesta. Uporabljamo tudi piškotke tretjih oseb oz. zunanjih partnerjev, kot so denimo Google ter družabnih omrežji, kot je Facebook. Ti piškotki nam pomagajo pri vodenju statistike obiska in oglaševanja. Omenjeni piškotki bodo shranjeni v vašem brskalniku samo z vašim soglasjem. Piškotke lahko tudi onemogočite, kar pa lahko vpliva na delovanje oz. izgled same strani.

Piškotki, ki so nujno potrebni za pravilno delovanje spletne strani. Teh piškotkov ni mogoče zavrniti.

Nujni piškotki
Za nemoteno delovanje portala uporabljamo sledeče nujne piškotke: